Zajímá vás princip fungování marketingové komunikace na internetu? Shledáváte ho za značnou příležitost rozvoje firmy a hledáte inspiraci možností? Potřebujete znát nástroje na propagaci značky ve virtuálním celosvětovém prostředí? Zvažujete používat další málo známé formy propagace jako virální nebo buzz marketing? Chcete se seznámit s druhy placených odkazů nebo možností optimalizace webové stránky firmy? Toužíte mít orientaci v možnostech aktivního podílu uživatelů a aplikovat je? Zajímá vás, jak využít plný potenciál blogů? Rádi by jste se zařadili kontra marketing do vašich marketingových aktivit a nevíte jak?
Seminář naučí poznat specifičnost komunikace na internetu a nasměřuje vás k vyššímu potenciálu propagace vaší firmy. Objasníme si nástroje v různých formách, které lze využít na virtuální marketingový mix. Dozvíte se jak lze dosáhnout zvýšení výkonového efektu v poptávce. Poznáte bannerovou reklamu v souvislostech, virální, buzz marketing a různé druhy placených odkazů. Rozebereme si formy aktivního podílu uživatelů a tím zvýšení atraktivity vašeho webu. Zaměříme se na možnosti využití blogů a organizovaného monitorování. Vysvětlíme si kontra marketing a na ukázkách v příkladech si provedeme rozbor účelu takové reklamy. Projdeme si úvahy a vhodnosti použití kontra marketingu včetně cílových skupin. Seznámíme se s trendem sociální dimenze a obrovským potenciálem, který můžete využít na zviditelnění značky, produktu a firemních aktivit. Objevíte pestrou škálu možností, kde se česká kreativita může vyřádit a být snadno světový. To vše Vám pomůže snáze vnímat vliv internetu na nákupní rozhodování a šíření povědomí o vaší firmě napříč světovým trhem.
Cíl semináře
- Seznámit účastníky s principem fungování internetu a odkrýt velký potenciál propagace
- Porozumět nástrojům používaných ve virtuálním prostředí
- Naučit se znát druhy placených odkazů a jejich využití v marketingu
- Osvojit si formy aktivního podílu uživatelů a zvýšit atraktivitu webu
- Získat orientaci v možnostech blogů a aplikovat je
- Seznámit se s kontra marketingem a zvážit jeho začlenění do reklamy
- Získat strategický přístup k nové sociální dimenzi a získat světové povědomí
Komu je seminář určen:
- Manažerům a majitelům firem, kteří ovlivňují vývoj firmy a uvědomují si význam internetu
- Vedoucím i řadovým pracovníkům, zejména v marketingu, jak provázat cíle s propagací ve virtuálním prostředí
- Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí
- Zájemcům o znalosti marketingu na internetu a získání konkurenční výhody
Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.
Program
- Podstata, možnosti a účel
- Nástroje na propagaci značky a firemních aktivit
- Cílení na zvýšení výkonového efektu
- Bannery a jejich využití
- Druhy placených odkazů
- CGM a formy aktivního podílu uživatelů
- Možnosti využití blogů
- Kontra marketing
- Trend sociální dimenze a změna přístupu v propagaci
- Potenciál v reklamě a zaměření na jeho využití
- Dotazy
Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle
V současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.
Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.