Cena zahrnuje kurzovné, oběd, 2x cofee break, celodenní pitný režim.
Cíle vzdělávací akce:
- naučit se jak funguje PR a jak ovlivnilo v minulosti svět,
- osvojit si moderní metody PR,
- pochopit komunikaci médií a jak se s nimi budují vztahy,
- naučit se používat PR v souladu s firemní strategií,
- naučit se vytvářet nové PR strategie,
- jak správně využít placenou inzerci,
- jak na krizovou komunikaci.
Cílová skupina:
- PR pracovníci,
- začínající v oblasti PR,
- tiskoví mluvčí,
- všichni, kteří budují značku.
Program:
- praktické využití nových PR metod,
- kdo je mé publikum,
- budování vztahů,
- PR on-line, budování vztahů skrze sociální sítě,
- tiskové zprávy,
- interní PR,
- psaní článků v placené inzerci,
- tisková konference,
- krizová komunikace.
- příklady z praxe, případové studie,
- prostor pro dotazy.
Lektorka:
Mgr. Bohdana Kašparová – lektorka a mentorka start-up firem, která se věnuje marketingové komunikaci, zavádění firem na trh, positioningu a komunikačním technikám již více než 26 let.
O naplněnosti (realizaci/zrušení) kurzu se rozhoduje týden před konáním. Doporučujeme zaslat přihlášku v dostatečném časovém předstihu. Děkujeme za pochopení.
„KDO ŠETŘÍ, MÁ ZA TŘI!“ Při přihlášení 3 osob z jedné firmy zaplatíte pouze za 2!!!