Loading Events

« všechny akce

  • Tato akce již proběhla.

Jak na PR a média?

1.4.2015 @ 09:00 - 16:00

| 2 650,- bez DPH

Cena zahrnuje kurzovné, oběd, 2x cofee break, celodenní pitný režim.

PŘIHLÁSIT SE

 

Cíle vzdělávací akce:

  • naučit se jak funguje PR a jak ovlivnilo v minulosti svět,
  • osvojit si moderní metody PR,
  • pochopit komunikaci médií a jak se s nimi budují vztahy,
  • naučit se používat PR v souladu s firemní strategií,
  • naučit se vytvářet nové PR strategie,
  • jak správně využít placenou inzerci,
  • jak na krizovou komunikaci.

 

Cílová skupina:

  • PR pracovníci,
  • začínající v oblasti PR,
  • tiskoví mluvčí,
  • všichni, kteří budují značku.

 

Program:

  • praktické využití nových PR metod,
  • kdo je mé publikum,
  • budování vztahů,
  • PR on-line, budování vztahů skrze sociální sítě,
  • tiskové zprávy,
  • interní PR,
  • psaní článků v placené inzerci,
  • tisková konference,
  • krizová komunikace.
  • příklady z praxe, případové studie,
  • prostor pro dotazy.

 

Lektorka:

Mgr. Bohdana Kašparová – lektorka a mentorka start-up firem, která se věnuje marketingové komunikaci, zavádění firem na trh, positioningu a komunikačním technikám již více než 26 let.

 

O naplněnosti (realizaci/zrušení) kurzu se rozhoduje týden před konáním. Doporučujeme zaslat přihlášku v dostatečném časovém předstihu. Děkujeme za pochopení.

 

„KDO ŠETŘÍ, MÁ ZA TŘI!“ Při přihlášení 3 osob z jedné firmy zaplatíte pouze za 2!!!

 

 

Podrobnosti

Zahájení:
1.4.2015 09:00
Ukončení:
1.4.2015 16:00
Cena:
2 650,- bez DPH
Rubriky akcí:
, ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Nové školicí středisko
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, 503 11
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.