Loading Events

« všechny akce

  • Tato akce již proběhla.

Jak spolu lépe komunikovat, domluvit se, a dosáhnout stanovených cílů

21.3.2018 @ 09:00 - 17:00

| 2.900 Kč bez DPH

Dobrá vzájemná komunikace mezi vedoucím a podřízeným je základem stability každé firmy a důležitým předpokladem pro udržení kvalitních zaměstnanců. Atmosféra na pracovišti a mezilidské vztahy jsou stejně důležité jako finanční ohodnocení. Obzvlášť dnes, kdy je nedostatek zkušených a kvalitních pracovníků v mnoha profesích.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl kurzu

Zaměříme se především na kritická místa v komunikaci, naučíme se zvládat emoce v nepříjemných komunikačních situacích, např. ve stresu a pod tlakem. Dozvíme se, jak si efektivně poradit v konfliktních situacích, jak rozpoznat manipulaci, a jak nastavit vhodnou komunikaci a atmosféru na pracovišti. Naučíme se sdělovat nepříjemné věci spolupracovníkům včetně smysluplné konstruktivní kritiky tak, abychom o ně kvůli špatné nebo nedostatečné komunikaci nepřišli.

Cílová skupina:

Mimořádně přínosný je pro…

  • mistry, předáky dělnických kolektivů, vedoucí týmů,
  • specialisty na samostatných pozicích nebo pro projektové manažery apod.
  • všechny ostatní pracovníky, pro které je komunikace s lidmi důležitou součástí jejich práce a nezbytným nástrojem pro dosažení záměrů a cílů.

Obsah:

  • Jak si udržet dobré lidi – role komunikace a vztahů
  • Typologie osobnosti a práce s různými typy lidí
  • Klíčové roviny komunikace – vztahová rovina a obsahová rovina
  • Zásady účinné argumentace a získání souhlasu
  • Co je to komunikační pyramida?
  • Reaguji efektivně a zvládám námitky, nesouhlas, kritiku, agresi protistrany?
  • Jak poskytovat pochvalu nebo kritikou, aby to bylo motivační a povzbuzující?
  •  Jak oznamovat nepříjemné věcí, aby nevyvolávaly odpor?
  • Jak využít asertivity v přesvědčovacím dialogu?
  • Jak se bránit manipulaci?
  • Jak zvládnout konfliktní situace (problémoví spolupracovníci – potížisté a negativisté) v komunikaci?
  • Řešení otázek a konkrétních pracovních problému účastníků ve vztahu k tématu kurzu

 

Program je součástí naší unikátní metodiky NEI:

 

Přednášející lektor Centra andragogiky: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Foto_2017_Eisel Juraj, Ing., Ph.D.

 

Moderátorem akce je Ing. Juraj Eisel, Ph.D., lektor, který se managamentu a vedení pracovních týmů věnuje déle než 20 let. Jeho bohaté manažerské zkušenosti jsou opřeny o působení v pozicích personálního ředitele v několika společnostech. Moderuje odborné konference pro personalisty a manažery. Ze soft skills školí zejména manažerská a komunikační témata, mezi které patří zejména leadership, vedení a motivace jednotlivců a týmu, manažerské rozhovory (hodnotící, přijímací, zpětná vazba), styly vedení a rozhodování, typologie osobnosti a týmu, delegování, vedení porad, zvládání stresu, prezentační a komunikační dovednosti, management, etika vystupování, psychologie práce, psychologie řízení, manažerské rozhodování, řešení konfliktů, asertivita, loajalita, mobbing (šikana) na pracovišti, týmová práce, osobní rozvoj, emoční sebeobrana, time management, atd.

 

Podrobnosti

Zahájení:
21.3.2018 09:00
Ukončení:
21.3.2018 17:00
Cena:
2.900 Kč bez DPH
Rubriky akcí:
, , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.