Loading Events

« všechny akce

  • Tato akce již proběhla.

Umění zvolit si správné medium pro komunikaci se zákazníky

14.11.2019 @ 09:00 - 16:00

| 4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA

Zajímá vás aplikovaná komunikace v propagaci a rádi by jste se o ní dozvěděli více ? Potřebujete rozvíjet firemní marketing a hledáte inspiraci ? Chcete se dozvědět strategie, metody a disciplíny pro tvorbu marketingového a komunikačního mixu ? Toužíte proniknout více do účelu reklamy a umět volit správné médium ? Potřebujete posilovat zákaznickou věrnost a nevíte jak ? Chcete více užívat elektronickou podobu a nejste si jistí, jak to mít v souladu se zákonem ? Rádi by jste se naučili používat moderní techniky CR, PP, AIDA, 4C a WOM pro vaší firmu ?

Seminář naučí rozumět pronikání do forem propagace a vhodné využití nástrojů komunikace. Pomůže objasnit marketingový a komunikační mix, jejich faktory a disciplíny pro růst tržního potenciálu firmy. Dozvíte se o regulaci a zákazech reklam, které vám předejdou potížím. Rozebereme si reklamní média a užitečné náměty pro nejlepší výběr dle účelu. Zaměříme se na instore a umisťování POS/POP. Vysvětlíme si též jak posilovat zákaznickou věrnost a možnosti využívání mobilních i elektronických forem propagace. Představíme si typy komunikačních agentur, jejich role a možnost zapojení vaší firmy k rozvoji. Objasníme si brief, propagandu, její druhy a využívání v praxi. Přiblížíme si moderní varianty CR, PP, AIDA, 4C, a WOM k využití do marketingu vaší firmy. To vše Vám pomůže snáze komerčně komunikovat v tržním prostředí a využívat nových trendů propagace vašeho produktu v podnikání.

PŘIHLÁSIT SE

Cíl semináře

  • Seznámit účastníky s řízeným informováním cílových skupin
  • Porozumět funkčnosti ke stimulaci poptávky a odlišení produktu od konkurence
  • Získat celkový pohled na důležitost upevňování vztahů se zákazníky a získávání nových
  • Zlepšení nadhledu v oblasti marketingového a komunikačního mixu
  • Obohacení souvislostí reklamy v podnikání

Komu je seminář určen:

  • Manažerům a majitelům firem, kteří navrhují a řídí marketing ve firmě
  • Vedoucím i řadovým pracovníkům k posilování zákaznické spokojenosti
  • Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí propagace a podnikání
  • Zájemcům o znalosti komunikace v marketingu a její účelové využití

Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.

Program

  • Podstata, cíle a druhy
  • Nadlinková a podlinková forma
  • Integrovaná marketingová komunikace a výhody
  • Koncepce marketingového řízení
  • Komunikační kanály
  • Strategie a metody
  • Stanovení rozpočtu
  • Marketingový a komunikační mix s ovlivňujícími faktory
  • Osobní a neosobní forma
  • Typy sdělení v reklamě a cíle
  • Regulace a zákazy reklamy v ČR
  • Výběr reklamního média a jejich výhody či nevýhody
  • Formy a nástroje přímého marketingu
  • Instrore a umisťování POS/POP materiálů
  • Produkt a cyklus životnosti
  • Posilování zákaznické věrnosti
  • Sponzoring, druhy a odlišnosti od reklamy
  • Mobilní marketing a výhody
  • Zákony k zasílání reklam elektronicky
  • Typy agentur a sdružení
  • Brief a jeho druhy
  • Propaganda a její druhy
  • Community relations a její formy
  • Product placement
  • Telemarketing, jeho výhody a nevýhody
  • Stadia nákupního rozhodování
  • Model 4C
  • AIDA a SWOT analýza
  • Ochraná známka
  • WOM efekt
  • Komunikační nástroje k vytvoření WOM
  • Virální a Buzz marketing
  • Dotazy

 

Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle

Vehrle profilV současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.

Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.

 

Podrobnosti

Zahájení:
14.11.2019 09:00
Ukončení:
14.11.2019 16:00
Cena:
4.950 Kč bez DPH + 1 vstup ZDARMA
Rubriky akcí:
, , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.