Zajímá vás aplikovaná komunikace v propagaci a rádi by jste se o ní dozvěděli více ? Potřebujete rozvíjet firemní marketing a hledáte inspiraci ? Chcete se dozvědět strategie, metody a disciplíny pro tvorbu marketingového a komunikačního mixu ? Toužíte proniknout více do účelu reklamy a umět volit správné médium ? Potřebujete posilovat zákaznickou věrnost a nevíte jak ? Chcete více užívat elektronickou podobu a nejste si jistí, jak to mít v souladu se zákonem ? Rádi by jste se naučili používat moderní techniky CR, PP, AIDA, 4C a WOM pro vaší firmu ?
Seminář naučí rozumět pronikání do forem propagace a vhodné využití nástrojů komunikace. Pomůže objasnit marketingový a komunikační mix, jejich faktory a disciplíny pro růst tržního potenciálu firmy. Dozvíte se o regulaci a zákazech reklam, které vám předejdou potížím. Rozebereme si reklamní média a užitečné náměty pro nejlepší výběr dle účelu. Zaměříme se na instore a umisťování POS/POP. Vysvětlíme si též jak posilovat zákaznickou věrnost a možnosti využívání mobilních i elektronických forem propagace. Představíme si typy komunikačních agentur, jejich role a možnost zapojení vaší firmy k rozvoji. Objasníme si brief, propagandu, její druhy a využívání v praxi. Přiblížíme si moderní varianty CR, PP, AIDA, 4C, a WOM k využití do marketingu vaší firmy. To vše Vám pomůže snáze komerčně komunikovat v tržním prostředí a využívat nových trendů propagace vašeho produktu v podnikání.
Cíl semináře
- Seznámit účastníky s řízeným informováním cílových skupin
- Porozumět funkčnosti ke stimulaci poptávky a odlišení produktu od konkurence
- Získat celkový pohled na důležitost upevňování vztahů se zákazníky a získávání nových
- Zlepšení nadhledu v oblasti marketingového a komunikačního mixu
- Obohacení souvislostí reklamy v podnikání
Komu je seminář určen:
- Manažerům a majitelům firem, kteří navrhují a řídí marketing ve firmě
- Vedoucím i řadovým pracovníkům k posilování zákaznické spokojenosti
- Lidem z různých oddělení podniku na pochopení souvislostí propagace a podnikání
- Zájemcům o znalosti komunikace v marketingu a její účelové využití
Všechny nezbytné pojmy a základní fakta budou srozumitelně vysvětleny.
Program
- Podstata, cíle a druhy
- Nadlinková a podlinková forma
- Integrovaná marketingová komunikace a výhody
- Koncepce marketingového řízení
- Komunikační kanály
- Strategie a metody
- Stanovení rozpočtu
- Marketingový a komunikační mix s ovlivňujícími faktory
- Osobní a neosobní forma
- Typy sdělení v reklamě a cíle
- Regulace a zákazy reklamy v ČR
- Výběr reklamního média a jejich výhody či nevýhody
- Formy a nástroje přímého marketingu
- Instrore a umisťování POS/POP materiálů
- Produkt a cyklus životnosti
- Posilování zákaznické věrnosti
- Sponzoring, druhy a odlišnosti od reklamy
- Mobilní marketing a výhody
- Zákony k zasílání reklam elektronicky
- Typy agentur a sdružení
- Brief a jeho druhy
- Propaganda a její druhy
- Community relations a její formy
- Product placement
- Telemarketing, jeho výhody a nevýhody
- Stadia nákupního rozhodování
- Model 4C
- AIDA a SWOT analýza
- Ochraná známka
- WOM efekt
- Komunikační nástroje k vytvoření WOM
- Virální a Buzz marketing
- Dotazy
Přednášející lektor : Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle
V současné době Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle působí jako konzultant v oblastech managementu a podnikové ekonomiky. Podílel se na řízení marketingových projektů na evropském i asijském trhu, vedl více než 110-členný tým a komunikoval s médii při zavírání výrobního závodu. Kromě jiného je i manažerem logistiky ve strojírenském podniku a spolupodílí se na projektech s vizí na 5 let.
Specializuje se na ekonomické zákonitosti v praxi, hledání systematiky fungování, procesy, racionalizaci, komunikaci a neustálé zlepšování procesů u významných českých i zahraničních klientů.