Klub zlepšování vznikl s cílem sdružovat profesionály napříč obory, dávat jim prostor sdílet zkušenosti a umožnit jim společně zlepšovat oblasti, které je nejvíc pálí.
DĚLÁTE SVŮJ OBCHOD NEJLÉPE, JAK UMÍTE? ZNÁTE DOBŘE SVÉ ZÁKAZNÍKY A JEJICH POTŘEBY?
MOHOU BÝT VAŠI OBCHODNÍCI A OBCHODNÍ TÝMY EFEKTIVNĚJŠÍ?
Pro majitele a výkonné ředitele firem máme nyní připravené další téma:
Zvýšení obchodní výkonnosti – jak na to?
Přijďte se s námi podělit o zkušenosti v obchodě, pohovořit a společně přijít na to, jak udělat úspěšný obchod.
Setkáním vás provedou Miroslav Hudeček a Petr Bláha, kteří se věnují obchodu, řízení obchodních týmů a obchodních sítí přes 20 let.
(Nejedná se o klasické školení, ale o výměnu zkušeností a také o inspiraci.)
Podíváme se na:
- jednotlivé fáze obchodu,
- na aktuální tržní pozici,
- na trh – na cílové skupiny zákazníků,
- prodejní cíle a jejich plnění, ještě lépe přeplnění,
- zvyšování efektivity obchodníků,
- rozdíl mezi prodejem řešení a prodejem produktu,
- následnou péči o zákazníky a jejich vytěžování.
Společně nalezneme odpovědi např. na otázky typu:
- Víte, jaký je průměrný čas obchodníka, který stráví na cestě v průběhu měsíce?
- Víte, kolik času obchodníci stráví na nepotřebných návštěvách u stávajících zákazníků – tzv. kafíčkáři?
- Víte, kolik času z fondu pracovní doby obchodníka představuje získání nového zákazníka?
- Víte, jaká je fluktuace obchodního týmu, který je zaměřen pouze na akviziční činnost?
- Víte, jaká je vaše úspěšnost při domlouvání schůzek v segmentu B2B a B2C?