Kalendář akcí - otevřené akce - proběhlé
NEDEJME SE - NEOPRÁVNĚNÉ REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ
Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
"Omyl není opakem pravdy. Přemýšlejme!" Georges Braque
Určeno zaměstnancům a zaměstnankyním v reklamačních odděleních, zaměstnancům a zaměstnankyním zákaznických center, vedoucím pracovníkům v obchodech a ostatním zájemcům o tuto problematiku.
Cíl semináře:
Připravit účastníky na řešení jednotlivých případů v reklamačních řízení za pomoci správné a věcné argumentace vyplývajících z právních předpisů.
Rozvoj komunikačních dovedností je nezbytný pro rozvoj přátelských vztahů a otevřené komunikace. Program je věnován rozvoji komunikace, sebemotivaci a pozitivnímu přístupu k lidem. Sekundárním cílem je rovněž posílení sebepojetí.
1. den
Obsah semináře:
• Zákon o ochraně spotřebitele, obsah zákona, nejdůležitější pojmy
• Záruky
• Délka, běh a rozdělení běhu záruční doby
• Záruční list
• Shoda s kupní smlouvou
• Odškodnění za vady
• Odstranitelná vada / Neodstranitelná vada
• Smlouvy týkající se spotřebitele podle občanského zákoníku
• Nepřípustná ujednání ve spotřebitelských smlouvách
• Odpovědnost za vady podle občanského zákoníku
• Vada na věci použité či prodávané za nižší cenu
• Zboží zakoupené v tuzemsku / Zboží zakoupené v zahraničí
• Povinnosti prodávajících při prodeji
• Kde uplatňovat reklamaci
• Reklamační řízení – postup při řešení reklamace, potřebné doklady atd.
• Ilustrační příklad
• Dozorové pravomoci ČOI
2. den
Obsah semináře:
• Pozitivní přístup k okolí, sebemotivace
• Nejčastější chyby při komunikaci
• Pozitivní povzbuzení
• Aktivní naslouchání
• Hodnota otázek
• Profesionalita v komunikaci
• Pozitivní myšlení
• Jak jednat s různými typy lidí – emoční typologie
• Prostředky komunikace
• Námitky v komunikaci
Vzdělávací cíle:
• Osvojit si zásady vyšší úrovně komunikace se svým okolím
• Naučit se používat různé komunikační styly
• Uvědomit si a vyvarovat se důsledků komunikačních chyb
• Umět efektivně komunikovat a dosahovat bez krizových situací lepších výsledků
• Pochopit principy efektivního rozhovoru
• Zvládnout postupy a techniky nepříjemného jednání
• Naučit se zvládat kritické situace a vyrovnávat se stresem
• Sebepoznání a zdokonalení verbálních dovedností
• Nadefinování principů aktivního naslouchání
• Trénink zvládání konfliktů
• Získání dovedností v používání asertivního jednání a asertivního odmítání
Lektor: JUDr. Monika Emanuelová, Radka Ehrenbergerová
Rozsah: 2 dny vždy od 9:00 do 17:00 hodin
Termín: 15. - 16. října 2008
Uzávěrka přihlášek: 2. října 2008 ve 12:00 hodin
Místo: Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
Cena: 7 500,- Kč za osobu bez DPH
8 925,- Kč za osobu včetně DPH
Cena zahrnuje:
- vlastní realizaci kurzu, tréninku či konzultace
- pracovní materiály pro každého účastníka semináře
- použití technických a didaktických pomůcek
- náklady na přípravu kurzu – administrativa
- dopolední a odpolední coffee break
Cena nezahrnuje:
- cestovní výlohy účastníků semináře
- ubytování
- oběd
Úhradu semináře, prosím, proveďte převodem na účet č. 35-6520350247/0100. Jako variabilní symbol uveďte IČO Vaší firmy a do poznámky k platbě napište název semináře. Na požádání Vám také rádi zašleme zálohovou fakturu. Daňový doklad k přijaté platbě a zúčtovací fakturu Vám vystavíme automaticky po ukončení kurzu.
Přihlášením souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 4 – 7 dnů předem účtujeme storno poplatek 50% z ceny příslušného kurzu, při odhlášení účastníka 1 - 3 dny předem účtujeme storno poplatek 100% z ceny příslušného kurzu, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.
Bližší informace: Daniela Kábrtová, 774 695 284, 491 616 700