Kalendář akcí - otevřené akce - proběhlé
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI
Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
Účastník semináře získá:
• ucelený přehled o jednotlivých fázích obchodu a jejich významu
• konkrétní výstupy pro svojí práci především pak v oblastech:
zjištění potřeb zákazníka (databáze otázek)
lepší schopnost prodat produkt formou užitků a za pomoci emočního prodeje
databázi námitek a jejich řešení
získá konkrétní návod využití uzavíracích technik (deset způsobů)
• možnost najít slabá místa ve své práci a odstranit je, nahradit lepšími způsoby jednání
• stane se jistějším a úspěšnějším v prodeji
Obsah semináře:
• průběh profesionálního jednání s klientem
• příprava na jednání
• navázání kontaktu s klientem
• důležitost prvního dojmu
• pozitivní formulace – základ úspěchu
• zjištění klientových potřeb a přání
• základní hodnoty a formy otázek
• nabídka produktů a služeb zákazníkovi
• rozlišení parametrů a užitků
• základy k námitkám klientů a jejich řešení
• zkušební uzavírání
• uzavření obchodu – deset uzavíracích technik
• utvrzení
• tzv. druhý obchod
• trénink s využitím videokamery a poskytnutí zpětné vazby lektorem
Seminář je určen obchodním zástupcům a pracovníkům prodejního zázemí.
Lektor: Mgr. Ladislav Peterka
Rozsah: 2 dny vždy od 9:00 do 17:00 hodin
Termín: 20. - 21. ledna 2009
Uzávěrka přihlášek: 8. ledna 2009
Místo: Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
Cena: 6 300,- Kč za osobu bez DPH
7 497,- Kč za osobu včetně DPH
Cena zahrnuje:
- vlastní realizaci kurzu, tréninku či konzultace
- pracovní materiály pro každého účastníka semináře
- použití technických a didaktických pomůcek
- náklady na přípravu kurzu – administrativa
- dopolední a odpolední coffee break
Cena nezahrnuje:
- cestovní výlohy účastníků semináře
- ubytování
- oběd
Úhradu semináře, prosím, proveďte převodem na účet č. 35-6520350247/0100. Jako variabilní symbol uveďte IČO Vaší firmy a do poznámky k platbě napište název semináře. Na požádání Vám také rádi zašleme zálohovou fakturu. Daňový doklad k přijaté platbě a zúčtovací fakturu Vám vystavíme automaticky po ukončení kurzu.
Přihlášením souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 4 – 7 dnů předem účtujeme storno poplatek 50% z ceny příslušného kurzu, při odhlášení účastníka 1 - 3 dny předem účtujeme storno poplatek 100% z ceny příslušného kurzu, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.
Bližší informace: Daniela Kábrtová, 774 695 284, 491 616 700