Centrum andragogiky, s.r.o.
K Dolíkám 809/8b
Hradec Králové
503 11

IČO: 27489698
DIČ: CZ27489698

Mobil: +420 774 695 281
E-mail: info@centrumandragogiky.cz

Všechna práva vyhrazena

centrum andragogiky facebook

Kalendář akcí - otevřené akce - proběhlé


PRAKTICKÁ PERSONALISTIKA

18. - 19. března 2009
Ondříčkova 609/27, 130 00 Praha 3


" Co byste měli vědět a dělat, abyste byli dobrými personalisty."

Cíl semináře:
Vysvětlení základních pojmů a sdílení praktických zkušeností, nezbytných pro kvalitní zajištění personální oblasti ve firmě.

Obsah semináře:
• co by nemělo chybět dobrému personalistovi
• cíle personálního oddělení v oblasti náboru
• role personalistů v adaptaci nových pracovníků
• formy odměňování, praktický příklad skladby mezd
• jak na hodnotící pohovory – role a podpora personalistů
• proces vzdělávání, role personalistů a liniových manažerů
• podpora talentů – spolupráce personalistů na kariérních plánech
• hodnocení výcviku – účel a přínos zpětné vazby
• sledování investic do zaměstnanců a jejich návratnosti
• pracovní právo a disciplina – personalisté v rolích konzultantů
• komunikace uvnitř a vně firmy – co mohou personalisté ovlivnit a řídit
• BOZP (pokud spadá do personálního oddělení)
• řízení průzkumů spokojenosti – příklad realizovaného průzkumu a práce s výsledky
• benefity a jak s nimi nakládat, práce personalistů
• co je důležité pro efektivní práci personalistů
• ukázka firemní strategie, hodnot a očekávání od zaměstnanců
• ukázka personální strategie a její uplatňování v praxi
• ukázky formulářů a interních pravidel
• příklady z praxe

Seminář je určen pro ředitele, asistentky, sekretářky, účetní, pro kohokoliv, kdo řeší v malé a střední firmě personalistiku.

Lektor: Helena Futerová, MSc.

Rozsah: 2 dny, vždy od 9:00 do 17:00 hodin

Termín: 18. – 19. března 2009

Uzávěrka přihlášek: 9. března 2009 ve 12:00 hodin

Místo: Centrum andragogiky, s.r.o., Ondříčkova 609/27, 130 00 Praha 3

Cena: 7500,- Kč za osobu bez DPH
8925,- Kč za osobu včetně DPH

Cena zahrnuje:
- vlastní realizaci kurzu, tréninku či konzultace
- pracovní materiály pro každého účastníka semináře
- použití technických a didaktických pomůcek
- náklady na přípravu kurzu (administrativa)
- dopolední a odpolední coffee break

Cena nezahrnuje:
- cestovní výlohy účastníků semináře
- ubytování
- oběd

Úhradu semináře, prosím, proveďte převodem na účet č. 35-6520350247/0100. Jako variabilní symbol uveďte IČO Vaší firmy a do poznámky k platbě napište název semináře. Na požádání Vám také rádi zašleme zálohovou fakturu. Daňový doklad k přijaté platbě a zúčtovací fakturu Vám vystavíme automaticky po ukončení kurzu.
Přihlášením souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 4 – 7 dnů předem účtujeme storno poplatek 50% z ceny příslušného kurzu, při odhlášení účastníka 1 – 3 dny předem účtujeme storno poplatek 100% z ceny příslušného kurzu, v případě neodhlášení účastníka účtujeme taktéž celou cenu.

Bližší informace: Daniela Kábrtová, tel.: 774 695 284, 491 616 700



Nahoru
Veškerý obsah stránek je majetkem společnosti Centrum andragogiky, s.r.o. a jakékoliv zneužití se trestá.
© Copyright 2006 - 2024 Centrum andragogiky, s.r.o. webdesign: unisell.eu