Kalendář akcí - otevřené akce - proběhlé
Profesionální telefonická komunikace
Škroupova 631, Hradec Králové, 500 02
Profesionální telefonická komunikace
Termín: 7.11.2013 od 9:00 do 17:00 hodin
Místo: Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, Hradec Králové
Lektor: Mgr. Rudolf Hadrava
Cena: 2 600,- bez DPH (3 146,- Kč vč. DPH)
Cíle semináře:
Získáte jistotu při telefonickém kontaktu se zákazníkem/ komunikačním partnerem.
Dokážete zákazníka nenásilně, přirozeně oslovit a přitáhnout jeho pozornost.
Posílíte své komunikační schopnosti.
Ztratíte ostych a trému při telefonování.
Naučíte se se argumentovat a aktivně naslouchat.
Dosáhnete profesionální úrovně telefonického kontaktu se zákazníkem.
Budete umět pokládat vhodné a přesně cílené otázky.
Zvládnete námitky komunikačních partnerů a osvojíte si umění jednat s nestandardními zákazníky.
Komu je seminář určen:
Kurz je určen začátečníkům i všem, kteří chtějí zdokonalit svůj telefonický projev nebo chtějí získat sebejistotu při telefonování.
Obchodníkům a prodejcům, kteří jsou v telefonickém kontaktu se zákazníkem.
Operátorům, pracovníkům call center a zaměstnancům telemarketingu.
Asistentkám a asistentům, sekretářkám a sekretářům, recepčním.
Program semináře:
Mezilidská komunikace – specifika telefonické komunikace
Poskytování osobní služby
Utváření klientova prvního dojmu o společnosti a jejích službách
Techniky efektivní komunikace; kladení otázek, aktivní naslouchání
Řešení námitek a konfliktních situací po telefonu
Typy svízelných klientů - jak s nimi jednat
Využití stížností k vylepšování služeb klientům
Kontrola emocí, základy asertivního jednání
12 nebezpečí, která na nás číhají při telefonování
8 pravidel úspěšného telefonování
O naplněnosti (realizaci/zrušení) kurzu se rozhoduje týden před konáním. Doporučujeme zaslat přihlášku v dostatečném časovém předstihu. Děkujeme za pochopení.
Kontakt: Bc. Gabriela Mikulecká, marketing@centrumandragogiky.cz, 773 695 306