Řekli o nás

bublinka 6

Školení v rámci projektu „Vzdělávání zdarma“

„Touto vzdělávací aktivitou jsme dostali návod, jak, v jakém rozsahu, s jakou podporou a co ve firmě řešit. Srozumitelnost, tempo i komunikační schopnosti lektora byly výborné.“

Farmet a. s.

bublinka 6

Školení v rámci projektu „Vzdělávání zdarma“

„Prostřednictvím ČMA jsme se mohli účastnit kurzů Akademie mistrů. Velmi oceňujeme přístup školitelů a výuku, která je pro naše zaměstnance vždy podnětná a ochotně se kurzů účastní.“

ATAS elektromotory Náchod a.s.

bublinka 6

Školení v rámci projektu „Vzdělávání zdarma“

„Během školení jsme si pojmenovali řadu problémů z každodenního života firmy a rozebrali je. Díky tomu jsme dokázali i odstranit bariéry mezi některými spolupracovníky.“

SOMA spol. s r. o.

bublinka 6

Školení „Drogy a zaměstnanci“

„Ještě jednou bych Vám velmi ráda poděkovala za zprostředkování školení s lektorem Petrem. Školení s lektorem Petrem bylo pro nás velmi přínosné. Forma přednesu a ochota zodpovídání dotazů byla vynikající. Ze školení jsme byli všichni nadšení a velmi nás bavilo.“

Marie Diessnerová, Integrované centrum pro osoby se zdravotním postižením Horní Poustevna

bublinka 6

Přátelské setkání s místopředsedkyní Senátu Parlamentu České republiky Miluší Horskou

„…chceme moc poděkovat za pozvání, kterého si velmi vážíme. Moc nás potěšilo a také povzbudilo setkání s místopředsedkyní Senátu Parlamentu České republiky p. Miluší Horskou.  Celé toto setkání bylo ve velmi přátelské atmosféře, alespoň jsme to takto vnímali. Vše, co jsme prožili v senátu je pro nás nezapomenutelné s krásnou vzpomínkou.“

Bc. Kytnerová Veronika a Marta Ondříková, Nemocnice Milosrdných bratří, p.o.

bublinka 6

Přátelské setkání s místopředsedkyní Senátu Parlamentu České republiky Miluší Horskou

„Ještě jednou moc děkujeme za možnost účastnit se setkání s paní senátorkou, bylo to velmi příjemné a inspirativní.“

Štěpánka KrásováKooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

bublinka 6

Společenské setkání s vrchní státní zástupkyní JUDr. Lenkou Bradáčovou, Ph.D.

„…chci vaší společnosti velmi poděkovat za pozvání na toto setkání. Paní JUDr. Bradáčová na mě udělala hluboký dojem. Je to jeden z mých nezapomenutelných zážitků. Gratuluji tomu, v hlavě koho se tento nápad pozvání zrodil. Děkuji.“

Hedvika Frťalová, ON CLINIC s.r.o. – Brno

bublinka 6

Společenské setkání s vrchní státní zástupkyní JUDr. Lenkou Bradáčovou, Ph.D.

„ Děkuji Vám za umožnění účasti na velmi pěkném setkání s paní doktorkou Bradáčovou. Bylo to sice z oboru pro mne velmi vzdáleném, ale možná o to víc zajímavém. Přiznám se, že mě velmi překvapilo, jaká je to žena a s jakým zaujetím vypráví o své práci a o případech, které známe jen z podání novinářů – často možná jen povrchně a zkresleně. Pokud bude možnost, rád se nějakých takových setkání zúčastním i v budoucnu. V neposlední řadě jsme velmi kladně hodnotili i možnost prohlédnout si vaše zajímavě zrekonstruované prostory. Ještě jednou děkuji a přeji hodně úspěchů Vám i celé Vaší firmě.“

Jiří Hovad, technická příprava výroby, OEZ s.r.o.

bublinka 6

Komplexní vzdělávání v rámci produktu NEI

„Rád bych touto cestou poděkoval celému týmu Centra Andragogiky s.r.o., které se podílelo na dlouhodobém specifickém školení celkem ve třech kolech pro naše týmy všech úrovní vedení. Můžete toto školení považovat za velice úspěšné a přínosné. Rád bych vyzdvihl přístup lektorů, jak pro hard skills dovednosti, tak pro soft skills dovednosti.
První kolo školení, které proběhlo na konci roku 2017 a bylo zakončené až začátkem roku 2018, bylo určeno pro vyšší a top management firmy. A i přes fakt, že stejný model jsme chtěli použít pro nižší a střední management v celkem dvou kolech, dokázali lektoři velice operativně a především přínosně upravovat formát a náplň školení. Cílili ji přímo na potřeby lidí, které školili a to s ohledem na požadavky a očekávání vedení společnosti pro tyto pracovní pozice.
Závěrečnou prezentaci účastníků školení shlédl jak ředitel závodu, tak ředitel pro Čechy, Slovensko, Polsko a Maďarsko včetně zahraničních hostů z mateřské skupiny. Všichni ocenili přínos především pro nižší a střední management.
Rád bych ocenil i kombinaci různě zaměřených lektorů, kteří mezi sebou komunikovali, spolupracovali a velice efektivně a vhodně se doplňovali.“

Karel Letko, koordinátor TPM+, Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, a.s.

bublinka 6

Profesní kvalifikace „Lektor dalšího vzdělávání“

Naše společnost AAA Auto má tým zkušených interních školitelů, které jsme si jako firma vychovali z našich zaměstnanců. Rozhodli jsme se jejich kvalitu ověřit profesní zkouškou lektor dalšího vzdělávání. Pro realizaci jsme si vybrali spolupráci s ověřenou společností, a to  Centrum Andragogiky. Ráda bych tímto poděkovala celému týmu, především panu Mgr. Jaromíru Šalkovi  za profesionální a odborný přístup. Vlastní zkouška probíhala v prostorách CA, které bylo velmi příjemné a celý průběh byl na velmi vysoké úrovni.

Petra Dobešová, manažer tréninkového oddělení, AAA Auto International a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program Systém LEAN

„Vzdělávací program na systém LEAN jsme si objednali s cílem optimalizovat systém práce a nastavit nový. Dosavadní pokusy o změny se u našich zaměstnanců nesetkaly s úspěchem. Proto jsme velice uvítali přístup lektory, která vysvětlila celou filosofii a smysl systému LEAN a veškerou teorii hned převáděla do praxe. Díky tomu naši zaměstnanci přijali nový systém a aktivně se zapojují do optimalizace a nastavování.

Děkujeme Centru andragogiky s.r.o. za kvalitní zajištění vzdělávacího projektu po všech stránkách.“

Bc. Petra Šafaříková, personální ředitelka, Europasta SE

bublinka 6

Školení „Interní lektor“

„Školení ,,Interní lektor“ od společnosti Centrum andragogiky jsme v naší společnosti KYB CHITA Manufacturing Europe s.r.o. měli poprvé. A musíme říct, že veškeré firemní hodnoty firmy Centrum andragogiky byly na 100% splněny. Ze školení byli všichni účastníci nadšení, hlavně musíme pochválit naprosto úžasnou lektorku paní Bohdanu Kašparovou, lidí jako je paní Bohdana by na světě mělo být více. Školení bylo velice vtipné, zajímavé, inspirativní a naprosto každý se na další hodinu velice těšil. Mnoho jsme se naučili a dozvěděli. Školení doporučujeme a myslíme si, že by mělo být součástí každé firmy. Následné Zkoušky z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání, kterou jsme po skončení vzdělávání absolvovali, proběhly bez problémů. Vše bylo opět perfektně připravené a zorganizované.“

Andrea Venclová, HR specialist, KYB CHITA Manufacturing Europe s.r.o.

bublinka 6

Výcvikový kurz „Interní lektor“

„….V mnohých simulačných cvičeniach účastníci skúšali prakticky nácvik zručností, interakcie lektor-poslucháči. Cenným prínosom kurzu bola „práca na kameru“ a spatná vazba pre prezentátora sebareflexiou, od ostatních účastníkov a od lektorky. Prezentovanie  zásadných odborných monotematických tém, přednášok a školení v stavebnej spoločnosti internými lektormi-odborníkmi v dannej, oblasti je bežnou súčasťou ich pracovnej náplne. Niekoľkí absolventi kurzu sa následne prihlásili na profesnú skúšku Lektor dalšího vzdělávání, ktorú úspešne absolvovali v priestoroch Centra andragogiky v Hradci Králové. Skúška zo strany Centra andragogiky bola pripravená vysoko profesionálne a prístup skúšobnej komisie bol veľmi korektný. Centru andragogiky, lektorom i skúšobnej komisii za odvedenú prácu touto cestou ďakujeme!“

Ing. Beáta Antonická, vedoucí školicího střediska, EUROVIA Services, s. r. o.

bublinka 6

Vzdělávací program „Ruská kuchyně, příprava bufetů a studených pokrmů“

„…. Nejen účastníci, ale také vedení naší společnosti bylo se školením velice spokojeno. Zúčastnění zaměstnanci pozitivně hodnotili především odborné znalosti lektora, ale také jeho přátelský a lidský přístup, který vsak byl zároveň vysoce profesionální. Frekventanti kvitovali interaktivní způsob výuky, během kterého měli možnost si probíranou látku okamžitě prakticky vyzkoušet. Rovněž spolupráce se vzdělávací společností Centrum andragogiky, s.r.o. probíhala bez problémů a můžeme ji doporučit. Oceňujeme vzájemnou komunikaci i jejich pomoc s přípravou potřebných dokumentů, která nám velmi ulehčila administrativu spojenou s projektem. V budoucnu se v případě potřeby vzdělávání našich zaměstnanců na tuto společnost opět rádi obrátíme.“

Ing. Jiřina Försterová, personální ředitelka, Lázně Teplice v Čechách, a.s.

bublinka 6

Profesní kvalifikace “Lektor dalšího vzdělávání“:

„V létě letošního roku jsme se jako vedení společnosti Generali Pojišťovna a.s. rozhodli zvýšit kvalitu našeho interního vzdělávání a i díky nadcházející nové legislativě být kvalitně připraveni jak na novelu Zákona o distribuci pojištění, tak na související předpisy EU. Přestože máme stabilní a kvalitní tým interních lektorů, který je pravidelně vzděláván a jsme jako jediná pojišťovna na trhu nositelem mezinárodního certifikátu kvality ISO, naším cílem bylo, aby všichni lektoři splnili požadavky na získání profesní kvalifikace na pozici Lektor, a to na úrovni Evropského rámce kvalifikace – EQF. Pro realizaci jsme si vybrali naší partnerskou společnost Centrum andragogiky, se kterou máme jednak vynikající dlouholeté zkušenosti a která má autorizaci MŠMT k výkonu této zkoušky.

Rád bych zde poděkoval celému Centru andragogiky, zejména pak panu Mgr. Jaromírovi Šalkovi za skvělou a profesionální přípravu celé zkoušky. Nejdříve proběhlo seznámení všech účastníků s požadavky na zkoušku, včetně podkladů pro přípravu a skvělého e-learningového testu, který všem pomohl ověřit si stupeň přípravy ke zkoušce. Dále proběhly konzultace, kde měli účastníci během přípravy možnost zaslat podklady a získat tak první zpětnou vazbu na svoji přípravu ke zkoušce.

Vlastní zkoušky proběhly v příjemném prostředí Centra andragogiky a každý den měla certifikační komise za úkol prověřit připravenost čtyř účastníků. Musím vyzdvihnout skvělou přípravu komise pro vytvoření profesionální atmosféry pro samotný výkon zkoušky a současně jménem všech účastníků poděkovat komisi za jejich přistup, hodnocení jednotlivých částí zkoušky a hlavně za závěrečnou zpětnou vazbu. Přestože tým interních lektorů Generali je složen výhradně z trenérů, kteří mají jak obchodní praxi, tak minimálně 5 let již aktivně tréninky realizují, byla tato zkouška pro všechny zásadním a náročným ověřením jejich kompetencí pro vzdělávání našich obchodníků a manažerů.

Osobně jsem rád, že jsme pravděpodobně zatím jediná pojišťovna na českém trhu, která má kompletní interní vzdělávací department certifikovaný u akreditované autority. Děkuji jak mým kolegyním a kolegům, kteří zkoušku skládali, děkuji Centru andragogiky za skvělou a profesionální přípravu a průběh zkoušky a všem, kteří aktivně vzdělávají, bych tuto zkoušku doporučil.“

Ing. Marek Provazník, senior manažer vzdělávání, Generali Pojišťovna a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program „Přípravný kurz pro zkoušku z profesní kvalifikace Specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců“

„…. Zúčastněné zaměstnankyně velice pozitivně hodnotily především profesionalitu a zároveň lidský přístup paní lektorky, stejně jako možnost praktického vyzkoušení si získaných vědomostí a dovedností s okamžitou zpětnou vazbou. Paní lektorka měla spoustu zkušeností díky působení v mnoha českých firmách, a svými příběhy ze života celé školení obohatila. Vzdělávací aktivita byla spolufinancována přes projekt spravovaný Úřadem práce, Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II). Velmi oceňujeme pomoc dodavatele školení s veškerou administrativou, kterou projekt vyžaduje, i bezchybnou komunikaci, kdykoli bylo potřeba. Ráda bych tímto poděkovala za profesionální přístup všech pracovnic, se kterými jsme se po dobu naší spolupráce setkali. Spolupráce se společností Centrum andragogiky, s.r.o. můžeme vřele doporučit.“

Michaela Krištofová H., manažerka rozvoje, LORIKA CZ s.r.o.

bublinka 6

Vzdělávací program „Zlepšujeme se – odborná modalita vedoucích pracovníků ve výrobě“

„Celý projekt byl zúčastněnými zaměstnanci hodnocen velmi kladně. Pozitivně hodnotili především přístup lektorů, kteří veškerou teorii převáděli rovnou do praxe a snažili se ji aplikovat na konkrétní prostředí společnosti Synthesia, a.s. Školení bylo financováno přes projekt Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II. Centrum andragogiky bylo nejen dodavatelem vzdělávací aktivity, ale rovněž nám pomáhalo s veškerou administrativou požadovanou v projektu, což velmi oceňujeme vzhledem k úspoře našeho času. Spolupráce se vzdělávací společností Centrum andragogiky, s.r.o. probíhala bez problémů a můžeme ji jen doporučit. V případě potřeby se na ni v budoucnu opět rádi obrátíme.“

Ing. Olga Marečková, personální ředitelka, Synthesia a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program Systém lean

„Karlovarské minerální vody jsou společností, která se zaměřuje neustálé zlepšování ve všech oblastech svých aktivit. Zaměstnanci věří přirozenému zlepšování jako podnikatelské filosofii a proto pro nás byl velmi důležitý „nenásilný a nebyrokratický“ přístup k implementaci klíčových principů LEAN. Velmi si vážím individuálního nastavení obsahu i přístupu k tématu ze strany lektorky. Díky tomu bylo dosaženo toho, aby si účastníci tréninku opravdu vzali filosofii LEAN za svou, sdíleli zkušenosti napříč závody a společně udělali první důležité kroky k nastavení systematického přístupu k LEAN manufacturing. Děkuji Centru andragogiky za vynikající prakticky zaměřený trénink, který i s delším časovým odstupem všichni účastníci hodnotí jako mimořádně užitečný“

Jan Medek, Group HR Director, Karlovarské minerální vody a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program Umění facilitace

„V královéhradeckém centru jsme absolvovali několikadenní ucelený vzdělávací program Umění facilitace. Vzdělávací program jsme si objednali s cílem naučit se efektivnější komunikaci s cílovými skupinami našeho projektu Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání. Lektor byl znalý a plně orientovaný v problematice vzdělávání a projektového, resp. strategického plánování. Jeho pracovní, ale i životní zkušenosti v oblasti práce s lidmi z širokého spektra osob a osobností byly tím, co z jinak velmi dobře strukturované, ale přeci jen těžké teorie udělaly velmi „interaktivní“ vzdělávací akci. Děkujeme Centru andragogiky za zajištění uvedeného kurzu, nejen po stránce odborné, ale i organizační, a to v prvotřídní kvalitě.“

Mgr. Pavel Kavalír, vedoucí oddělení evropských grantů, Krajský úřad Královéhradeckého kraje

bublinka 6

Diskuzní snídaně

„Ráda jsem se zúčastnila setkání s tématem „Vliv věku na pracovní výkon“. Setkání bylo pro mě příjemné, protože předávané informace byly srozumitelné a praktické. Oceňuji přehledné písemné podklady, celkovou organizaci. Projevená sdílnost ostatních účastníků byla přínosná a také příjemná. Přeji Vám hezký den a další přínosné aktivity.“

Světlana Dubnová, Elfra s.r.o.

bublinka 6

Zlepšování a optimalizace procesů na pracovišti metodou štíhlého řízení

„Oceňuji přístup z řad zaměstnanců a vedení společnosti Centrum andragogiky při jednání a domlouvání obsahu školení. Školitelka vystupovala a jednala na vysoké profesionální úrovni. Za 8 školících dní řádně s účastníky zmapovali naše procesy, plýtvání, včetně 5S a pod jejím vedením navrhli způsoby řešení. Výuka proběhla dle smluveného obsahu a prožitkově pro zúčastněné. Doporučuji společnost Centrum andragogiky na základě pozitivní zkušeností jako profesionálního partnera pro poskytování služeb v oblasti školení a vzdělávání.“

Mgr. Marcela Picková, CIKAUTXO CZ, s.r.o.

bublinka 6

Vzdělávací program „Teoretická a praktická část v oblasti tmelení, broušení a lakování dílů“ a „Akademie strojírenského minima“

„Všichni účastníci se shodli, že pro ně daná vzdělávací aktivita byla velice přínosná a odnesli si z ní vědomosti a dovednosti, které využijí ve své každodenní praxi. Lektor dané aktivity byl hodnocen velice kladně. Účastníci aktivně spolupracovali s lektorem a přijímali prezentované informace. Oceňujeme flexibilitu lektora a ochotu reagovat na aktuální požadavky vzdělávaných účastníků, jejich profesionální přístup a důkladnou přípravu na školení. Pozitivně hodnotíme také administrativní řízení projektu ze strany Centra andragogiky s.r.o., stejně jako jejich kvalitní lektory. Spolupráci s Centrem andragogiky hodnotíme velice kladně a můžeme ji jenom doporučit.“

Mgr. Bronislava Kovářová, Ammann Czech Republic, a.s.

bublinka 6

Setkání oceněných manažerů

„Vážená paní Jírů, vaše společnost realizuje pro nás velmi významnou akci – Setkání oceněných manažerů Královéhradeckého, Libereckého a Pardubického kraje. I díky Vaší společnosti Centrum Andragogiky je tato akce jedinou společenskou akcí, která propojuje podnikatelskou sféru všech tří regionů v rámci regionu NUTSII. Velmi rádi tak podporujeme tuto akci, která je pro nás v rámci našeho portfolia velmi důležitá a má své pevné místo v našem kalendáři. Je pro nás také důležité, že tuto akci organizuje Vaše společnost, která je pro nás zárukou profesionálně odvedené práce po stránce organizační, marketingové i propagační.“

Ing. Denis Tomáš, odbor kanceláře hejtmana – oddělení tiskové a vnějších vztahů, Liberecký kraj

bublinka 6

Setkání oceněných manažerů

„Vážená paní Jírů, dovolte mi poděkovat Vám a Vašim kolegům za perfektní organizaci již 10. ročníku Setkání oceněných manažerů Královéhradeckého, Pardubického a Libereckého kraje, které se uskutečnilo v Hradci Králové. Tato akce se pro nás stala již akcí tradiční a představuje pro nás společenskou událost, při které můžeme osobně poděkovat za odváděnou práci manažerům z našeho, ale i sousedních krajů. Děkujeme za spolupráci a těšíme se na spolupráci v letech následujících.“

Otakar Ruml, 1. náměstek hejtmana, Královéhradecký kraj

bublinka 6

Profesní kvalifikace “Lektor dalšího vzdělávání“:

„Chtěla bych Vám poděkovat za možnost absolvovat pod Vaším vedením konzultace a následně zkoušku z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání. Pro mě a mé tři kolegy ze ŠKODA AUTO bylo velmi cennou zkušeností prověřit si naše dovednosti pod vedením profesionála a hlavně se něčemu novému přiučit. Zkouška probíhala dle naplánovaného harmonogramu a veškerá organizace týkající se zkoušky byla bezchybně zajištěna. Děkuji moc za vstřícný, profesionální a lidský přístup, který prolomil trému a obavy, které jsme před zkouškou měli. Zároveň chci poděkovat i za materiály pro samostudium, které nám byly poskytnuty a dostali jsme tak možnost se v naší každodenní práci trenéra posunout opět o laťku výš.“

 Mgr. Hana Morcová, specialista týmové práce, ŠKODA AUTO a.s.

bublinka 6

Profesní kvalifikace “Lektor dalšího vzdělávání“:

„Zkouška z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání, kterou jsem absolvoval, proběhla nad mé očekávání. Vše bylo perfektně připravené a zorganizované.“

Ondřej Krátký, interní lektor, Československá obchodní banka, a. s.

bublinka 6
Profesní kvalifikace “Lektor dalšího vzdělávání“:

„Zkouška z profesní kvalifikace Lektor dalšího vzdělávání probíhala na profesionální úrovni. Vše bylo bezchybně organizačně zajištěno a velmi profesionálně vedená byla i „obhajoba“ mé práce, při které jsem odpovídala na dotazy, které přesně cílily na nejdůležitější místa v práci lektora. Největším přínosem pro mě byla nezávislá zpětná vazba od lidí, kteří v oblasti vzdělávání pracují, ale zároveň nejsou ze stejné firmy jako já.“

Kateřina Pulcová, interní lektor, Československá obchodní banka, a. s.

bublinka 6
Profesní kvalifikace “Lektor dalšího vzdělávání“:

„Prostředí společnosti Centrum andragogiky je velmi příjemné a přístup pana Šalka byl vynikající. Ještě před samotnou certifikací nám byla poskytnuta konzultace, kde jsme byli seznámeni s průběhem zkoušky a s tím, které doklady musí uchazeč předložit, aby zkouška proběhla v souladu s platnými právními předpisy. Samotný průběh certifikace byl na profesionální úrovni.“

Michaela Pokorná, interní lektor II, Československá obchodní banka, a. s.

bublinka 6
Komunikační dovednosti:

„Obsah školení byl „ušit na míru“ požadavkům vedení firmy na základě analýzy potřeb, kdy ze strany vedení byly diagnostikovány nedostatky v interní komunikaci, v komunikaci s externím zákazníkem a některé nedostatky v rámci zvládání nestandardních konfliktních situací. Na závěr kurzu byly definovány další oblasti rozvoje zaměstnanců. Školení takto zaměřená budeme rádi realizovat se společností Centrum andragogiky, se kterou jsme byli maximálně spokojeni, aktivním přístupem, administrativní výpomocí a perfektními lektory byla velikým přínosem v rámci tohoto projektu.“

Michaela Svobodová, zástupkyně jednatele, ORT Nový Bydžov, spol. s r.o.

bublinka 6
Zvýšení potravinové bezpečnosti a kvalifikace zaměstnanců s přechodem na IFS FOOD

„Musím konstatovat, že Vaše služby jsou na vysoké profesionální úrovni. Přístup vašich pracovníků a jejich péče o nás jako zákazníka je příkladná. Vážíme si vaší pomoci při jednáních s Úřadem práce, zpracování veškerých podkladů, zajištění erudovaných školitelů a dodržení veškerých domluvených termínů. Realizovaná školení skutečně přispěla ke zvýšení potravinové bezpečnosti našich výrobků a umožnila nám získat certifikaci IFS FOOD.“

Václav Klůz, výrobní ředitel, Pravé Hořické trubičky s.r.o.

bublinka 6
Výuka anglického jazyka:

Pro naše zaměstnance jsem realizovali výuku anglického jazyka v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců. Jako dodavatele této vzdělávací aktivity jsme zvolili Centrum andragogiky, s. r. o. S administrativní pomocí v rámci projektu a odborností a přístupem lektora jsme byli maximálně spokojeni. V rámci výuky bylo dosaženo všech cílů, které byly na začátku naplánovány. Zaměstnanci byli spokojeni s přístupem lektora, časovou flexibilitou, odbornou rovní a celkovou koncepcí hodin. Spolupráce s Centrem andragogiky probíhala na profesionální úrovni a i v budoucnu plánujeme v dané spolupráci pokračovat.“

Radim Opluštil, jednatel, Kaiser servis, spol. s. r. o.

bublinka 6
Zvýšení produktivity a štíhlá výroba:

„Vzdělávací bloky byly realizovány za účasti zkušených lektorů. Vzdělávací blok byl dle požadavků vedení společnosti „ušit na míru“ po vzájemném oboustranném odsouhlasení obsahové náplně. V rámci školicích bloků byly použity různé prezentační techniky a metody, včetně použití a řešení připadových studií a týmových úkolů, vždy s ohledem na cílovou skupinu účastníků. Výklad lektorek byl srozumitelný, zajímavý a dle zpětné vazby a hodnocení účastníků byly vzdělávací akce hodnoceny jako inspirativní a velmi zajímavé.“

Ing. Dana Podaná, personální ředitelka, Farmet a. s.

bublinka 6

Tvorba databáze pro silniční přepravu, Dispečer vnitrostátní a mezinárodní nákladní dopravy:

„Obsah školení byl „ušit na míru“ požadavkům vedení firmy na základě analýzy potřeb. Absolventi získali základní znalosti z oblasti tvorby databázových systémů, zkusili si navrhnout a vytvořit tabulku, databázi vhodnou pro činnost společnosti. V Rámci Dispečer vnitrostátní a mezinárodní nákladní dopravy se zaměstnanci seznámili s legislativou platnou pro podnikání v mezinárodní dopravě, porozuměli jejím zásadám a v praxi dosáhli zvýšení produktivity práce a snížení provozních nákladů. Velice oceňujeme administrativní pomoc, aktivní přístup, kvalitní zpracování výše zmíněných kurzů a perfektní připravenost lektorů.“

Stanislav Třebeška, jednatel, TASSO, s.r.o.

bublinka 6

IFS FOOD:

„Rád bych zhodnostil naši spolupráci při zajištění školení pro naše zaměstnance. Přístup vašich pracovníků a jejich péče o nás jako zákazníka je příkladná. Vážíme si vaší pomoci při jednáních s Úřadem práce, zpracování veškerých podkladů, zajištění edurovaných školitelů a dodržení veškerých domluvených termínů. Realizovaná školení skutečně přispěla ke zvýšení potravinové bezpečnosti našich výrobků a umožnila nám získat certifikaci IFS FOOD.“

Václav Klůz, výrobní ředitel, Pravé hořické trubičky s.r.o.

bublinka 6

Vzdělávací cyklus pro manažery:

„Prvním projektem byl vzdělávací cyklus pro manažery v rámci dotačního titulu: „Vzdělávejte se pro růst v kraji Královéhradeckém!“. Vzdělávací cyklus proběhl k naší plné spokojenosti. Společnost nám pomohla s přípravou celého projektu, zajistilo lektory a v průběhu vzdělávání rovněž zajistilo evidenci docházky a vzdělávací aktivity, závěrečné vyhodnocení a vystavení certifikátů. Po velmi dobrých zkušenostech s prvním cyklem jsme se obrátili s žádostí o spolupráci při zajištění projektu jazykového vzdělávání. Všichni účastníci jazykových kurzů byli velmi spokojeni. V letošním roce  opět plánujeme opět využít vzdělávacích služeb této společnosti k zajištění školení Time managementu. Spolupráce se společností je pro nás velkým přínosem a výrazně nám pomáhá v rozvoji našich zamstnanců a tím i k rozvoji celé naší společnosti.“

Ivana Lukášová, HR manager, BATIST Medical a.s.

bublinka 6

Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením:

„Odborné školení bylo připraveno pro účastníky se zrakovým postižením v rozsahu 7 školicích dnů s cílm zvýšit jejich odbornou úroveň. Vzdělávací aktivita probíhala velmi intenzivně a po celou stanovenou dobu směřovala svým zaměřením především ke zvyšování odborností těchnto účastníků ve vzdělávání na téma 10 kroků k úspěšnému obchodu – pro lidi se zrakovým postižením. Kurz byl veden intenzivně, prezenční formou, s teoretickou výkladovou částí, množstvím praktických ukázek a cvičných příkladů. Z tohoto důvodu pozitivně hodnotíme zejména celkovou organizaci školení včetně administrativního servisu, kterého se nám dostalo.“

Ing. Olga Hyklová, jednatelka, Advantage Consulting, s.r.o.

bublinka 6

Odborné školení optimalizace produkčních a prodpůrných procesů:

„Účastníci byli se školením spokojeni a to zejména s kvalitou, ale i obsahem odborného školení. Pro všechny proškolené zaměstnance byla vzdělávací aktivita přínosná a obohacující především a oboru vlastní profese. Oba kurzy byly školeny prezenční firmou s teoretickou výkladovou částí i množstvím praktických ukázek.  Pozitivně hodnotíme celkovou organizaci školení včetně administrativního servisu, kterého se nám od vzdělávací společnosti dostalo.“

Mgr. Aneta Stonová, Human Rersources Specialist, PEPSICO CZ s.r.o.

bublinka 6

Odborné školení servírek:

„Zaměstnankyně Lázní Teplice v Čechách, a.s. se účastnily vzdělávací aktivity „Odborné školení zaměstnanců stravovacího provozu v oblasti etikety a profesionálního přístupu ke klientům“. Nejen účastnice, ale také vedení společnosti bylo se školením velice spokojeno. Zúčastněné zaměstnankyně pozitivně hodnotily především odborné znalosti lektorů, ale také jejich přátelský přístup, který však byl zároveň velmi profesionální. Frekventantky kvitovaly interaktivní způsob výuky, během kterého měly možnost si probíranou látku okamžitě prakticky vyzkoušet. Rovněž spolupráce probíhala bez problémů a můžeme ji doporučit. Oceňumeme vzájemnou komunikaci a jejich pomoc s přípravou potřebných dokumentů, která nám velmi ulehčila administrativu spojenou s projektem.“

Ing. Jiřina Försterová, personální ředitela, Lázně Teplice v Čechách, a.s.

bublinka 6

Odborné školení tkadlen:

„Vzdělávací aktivita probíhala velice intenzivně po celou stanovenou dobu a směřovala svým zaměřením především ke zvyšování kvality v textilní výrobě a to zejména nastavením specifických standardů při výrobě košilovin, jenž jsou pro naši výrobní společnost velmi významnou komoditou. Školení probíhalo ve výrobním závodě a získané poznatky si účastnice mohly přímo prakticky vyzkoušet na konkrétních zakázkách.“

Ing. Petr Blaško, jednatel, Tessitura Monti Cekia, s.r.o.

bublinka 6

Efektivní řízení procesů:

„Školení probíhala v příjemné atmosféře a všichni účastníci shodně oceňovali především profesionální, avšak velmi lidský a individuální přístup lektorů ke všem probíraným tématům. Velmi pozitivně byla hodnocena schopnost lektorů improvizovat, reagovat na vyvstalé situace a případně dle potřeby přizpůsobit osnovu kurzu aktuálním požadavkům. Každé podtémat vyučoval jiný lektor a účastníci tak měli možnost poznat odlišné styly výuky.“

Miroslava Valovičová, ředitelka obchodního oddělení, BEAS, a.s.

bublinka 6

Školení OZP – soft skills, IT kurzy:

„Chtěla bych Vám moc poděkovat za super spolupráci s Vaším Centrem andragogiky na školení hendikepovaných. Vše proběhlo v pořádku, za mne spokojenost jak se školením a jeho realizací, tak popravdě i velké překvapení, že existuje agentura, která opravdu za nás zpracuje celou žádost a školení pomůže zrealizovat! Moc děkuji.“

Martina Beranová, personalista, marketing, CAR CLUB s.r.o.

bublinka 6

Marketing, komunikační dovednosti:

„Účastníci si lektory velmi chválili a oceňovali, že byli velice profesionální, ale přesto měli lidský přístup a na všechny vzniklé neočekávané situace dokázali okamžitě reagovat a v případě potřeby improvizovat a přizpůsobit harmonogram školení.“

Ludmila Staříková, krizový manager, strategický nákupčí, INTERLACTO, spol. s r.o.

bublinka 6

Obchodní a komunikační dovednosti, optimalizace:

„Školení probíhalo na vysoké profesionání úrovni a kombinovalo jak teoretické, tak i praktické procvičování naučeného. Lektoři pracovali s posluchači interaktivní formou a dokázali upoutat jejich pozornost a motivovat je ke spolupráci po celou dobu kurzu. Po ukončení kurzu byl v definovaných oblastech nastaven akčí plán na zlepšení slabších oblastí.“

Karel Veselý, HR&Development Manager, Pivovary Staropramen s.r.o.

bublinka 6

Genderový audit:

„Po obdržení zpracovaného materiálu v oblasti genderového přístupu zaměstnavatele od Centra andragogiky jsem byl velice potěšen. Dokument byl zpracován po stránce formální do perfektní podoby vnitrpodnikové směrnice podle zásad ISO norem a v devíti stránkách popisoval nejen zásady a pravidla gender mainstreaming – rovných příležitostní pro muže a ženy, ale i jejich aplikaci do činnosti organizace včetně stanovení pravomocí a odpovědností za dané činnosti. Centrum andragogiky prokázalo vysokou odbornost a zcela mimořádný přístup při řešení potřeb a požadavků zákazníka z praxe.“

Mgr. Pavel Ševčík, poradce a projektový manažer PO LZZ, AWT Rekultivace a.s.

bublinka 6

Jazykové vzdělávání:

„Se službami poskytovanými Centrem andragogiky jsme velmi spokojeni. Zkušenosti máme zejména v oblasti výuky anglického jazyka, a to jak se skupinovými kurzy, tak i s individuální výukou s rodilými mluvčími i českými lektory. Přístup ze strany Centra andragogiky považuji za velice profesionální a na velmi vysoké odborné úrovni. Organizace výuky i vedení jednotlivých kurzů plně odpovídalo našim požadavkům, velmi jsme rovněž ocenili možnost praktického využití získaných odborných jazykových znalostí i vstřícnost při řešení vzniklých problémů a časovou flexibilitu.“

Ing. Olga Marečková, personální ředitelka, Ethanol Energy a.s.

bublinka 6

Jazykové vzdělávání:

„Profesionální přístup koordinátorů, lektorů i vedení společnosti splňuje naše představy a požadavky, které jsme měli při výběru dodavatele jazykového vzdělání. Centrum andragogiky plně vychází vstříc našim individuálním požadavkům na termíny a formu výuky, na lektorské zajištění i administrativní stránu, je schopné pružně reagovat i na další požadavky.“

Ing. Otto Daněk, předseda představenstva, ATAS elektromotory Náchod a.s.

bublinka 6

Jazykové vzdělávání:

„Spolupráci v rámci jazykové výuky hodnotím velmi kladně. Za ocenění stojí především snaha vyjít vstříc. Všichni účastníci velmi kladně hodnotí výuku a připravenost lektorů, i práci koordinátora. Lektoři byli vždy nejen důkladně připraveni, ale také schopni flexibilně reagovat na změny požadavků v průběhu výuky, popř. časové možnosti účastníků.“

Ing. Jana Kozáková, předsedkyně představenstva, TP Holding, a.s.

bublinka 6

TPM:

„Za pomoci lektorky byla nabourána provozní slepota a vyvořen audit, který pomohl zpřesnit standardy čištění, inspekci a mazání strojů a zařízení. Zároveň si všichni uvědomili svojí spojitost a odpovědnost při správném provádění a dodržování dohodnutých postupů TPM. Tato metodika byla zapracována dle pilotního projektu i na další stroje a pracoviště a byla zahrnuta do interních aditů. Této změny si všimli i naši zákazníci při pravidelných auditech, a ocenii viditelní změny na jednotlivých pracovištích společnosti. Z mého pohledu personálního manažera oceňuji bezproblémovou součinnost s Centrem andragogiky, s.r.o. při organizaci. Vzhledem k opětovné dobré zkušenosti počítáme se spoluprací i v budoucích vzdělávacích projektech.“

Hana Výravová, personální manažer, Eurac Hradec s.r.o.

bublinka 6

Zvýšení kvalifikace středního managementu:

„Velkým přínosem školení bylo propojení teoretické, aplikační a praktické části. Oceňujeme flexibilitu lektora s ochotou reagovat na aktuální požadavky vzdělávaných účastníků, jeho profesionání přístup a důkladnou přípravu na školení. Pozitivně hodnotíme administrativní servis, celkovou organizaci školení a komunikaci se zadavatelem vzdělávací akce.“

Petra Richterová, TOMIL s.r.o.

bublinka 6

Modelování a optimalizace obchodních procesů:

„V rámci systému vzdělávání a tréninku v naší společnosti jsme se rozhodli pro seminář Efektivní nastavení obchodních procesů v zemědělských a potravinářských firmách, který připravila a školila společnost Centrum andragogiky, s.r.o. Školení bylo všemi účastníky hodnoceno jako velice přínosné a rádi budeme s touto společností nadále spolupracovat.“

Mgr. Tomáš Bursa, trenér obchodní dovedností, BUDĚJOVICKÝ BUDVAR, národní podnik

bublinka 6

Optimalizace produkčních a podpůrných procesů:

„Obsahem semináře byla vedle teoretické instruktáže především praktická demonstrace problémů a ukázka jejich řešení založená na osobní zkušenosti účastníků. Toto pojetí lze hodnotit jako velmi přínosné. Lektoři svými znalstmi, vedením a pohledem na problematiku zvnějšku dokázali upoutat pozornost instruovaných zaměstnanců, podnítili jejich zájem a snahu se řešení slabých míst věnovat.“

Stéphané Speckens, průmyslový ředitel, Povltavské mlékárny, a.s. (Sedlčany)

bublinka 6

cfoworld.cz:

„Čerstvé středoškoláky i vysokoškoláky jsme nuceni si po svém dovzdělávat. Činíme tak s pomocí našich odborníků – technologů, konstruktérů, ale i ekonomů. Ale na všechno nám síly nestačí, takže již sedm let spolupracujeme s Centrem andragogiky v Hradci Králové.“

Ing. Otto Daněk, generální ředitel, ATAS elektromotory Náchod a.s.

bublinka 6

Procesní školení k trvalému zlepšování činností:

“Přes počáteční nejistotu, jaké výsledky může toto školení firmě přinést, musím konstatovat, že jsem zaznamenal velkou změnu u účastníků školení v pohledu na vnitřní funkci firmy a ztotožnění se s vizí firmy. Přestože v minulosti proběhlo na toto téma několik porad, školení přineslo daleko větší efekt v přesvědčení spolupracovníků o nutnosti přijmutí a realizace změn. Pokládám toto školení za velký přínos pro naši firmu. Rádi využijeme další možné školení na tento způsob rozvoje firmy.“

Milan Brož, jednatel, AEG ID, s.r.o.

bublinka 6

Ekonomika a management zdravotnických zařízení:

„Oceňujeme vysokou odbornou úroveň lektorského týmu, ve kterém působili odborníci z praxe, což výrazně zvyšovalo přínos jednotlivých školení. Zároveň dodavatel dokázal zajistit profesionální organizaci i vstřícný a individuální přístup k účastníkům. Společnost Centrum andragogiky považujeme za profesionálního a spolehlivého partnera v oblasti vzdělávání zdravotníků a těšíme se na případnou další spolupráci.“

JUDr. Pavel Janda, ředitel odboru vzdělávání a vědy Ministerstva zdravotnictví ČR

bublinka 6

Projekt Základy koučování pro manažery:

„Já jsem byl vaším školicím programem přímo nadšen. Zaměření, rozsah a volba lektora byly dokonalé. Vedle znalostí jsem získal i velkou motivaci pro intenzivní využívání koučovacího přístupu k lidem v práci a nejen tam. Velmi dobrá je zpětná vazba získaná při školení. Moc děkuji za příležitost účastnit se školení.“

Vladimír Hladík, Value Stream manager, Arrow international CR, a.s.

bublinka 6

Vzdělávání nelékařského zdravotnického personálu:

„Za nemocnici vyslovuji poděkování za provedené semináře. Všechna témata byla pojata po odborné stránce velice profesionálně a školenci měli dostatek prostoru pro své dotazy. Školitelé se vždy předem zajímali o požadavky a potřeby našeho zařízení. Rádi budeme v budoucnu znovu s Centrem andragogiky spolupracovat.“

MUDr. Miroslava Člupková, předseda představenstva Nemocnice Dačice, a.s.

bublinka 6

Vzdělávací projekt pro management:

„Celkově bylo školení hodnoceno jako velice přínosné a kvalitní. Časově náročný projekt (trval půl roku) byl veden zajímavě, interaktivně a profesionálně. Spolupráci s touto firmou můžeme jen doporučit.“

Hana Kučerová, DiS., specialista personalistiky a vzdělávání, ASSA ABLOY, s.r.o.

bublinka 6

Komunikace a manažerské dovednosti:

„Na spolupráci s Centrem andragogiky oceňujeme zejména profesionální přístup, kvalitní a zkušené lektory a výbornou komunikaci při koordinaci projektu. Obsah kurzů byl na základě vstupních workshopů a průběžné evaluace připraven našim zaměstnancům doslova na míru.“

Ing. Adéla Stárková, HR specialistka Skřivánek s.r.o.

bublinka 6

Rozvoj manažerských dovedností:

„UHK vysoce hodnotí kvalitu a přínos této formy dalšího vzdělávání svých zaměstnanců. Osvojení manažerských dovedností zvyšuje jejich profesní potenciál a přispívá ke zkvalitnění a zefektivnění řídicích činností na univerzitě.“

Ing. Lenka Žáčková, supervizor vzdělávacího projektu, Univerzita Hradec Králové

bublinka 6

Projekt Personalista – specialista náboru, přijímání a uvolňování zaměstnanců:

„Kurz byl po všech stránkách připravený, jak do obsahu, tak i formy. Velmi jsem ocenil možnost odzkoušet si probraná témata formou e-learningu. Asi největší devizou byly zkušenosti z praxe lektorky, podobně jako možnost sdílení poznatků z praxe mezi účastníky. V mnoha ohledech to bylo velice inspirativní.“

Jan Kohlíček, AERO Vodochody AEROSPACE a.s.

bublinka 6

Komplexní firemní vzdělávání:

„Se společností Centrum andragogiky spolupracujeme již celou řadu let a tímto bychom chtěli potvrdit, že firemní hodnoty, ke kterým se tato společnost hlásí (serióznost, profesionalita, flexibilita, vstřícnost, otevřenost), jsou z její strany beze zbytku naplňovány a jsou dobrým základem pro jakoukoliv formu spolupráce. Proto i my ji na základě naší spokojenosti doporučujeme všem dalším organizacím.“

Josef Bára, výkonný ředitel EuroAgentur Hotels & Travel a.s.

bublinka 6

Školení proklientského přístupu v pohostinství a hotelnictví:

„Vzdělávací a rozvojová akce, jejímž cílem bylo podpořit cestovní ruch tím, že „naučíme servírky se smát“ (tedy klientský přístup a péči o zákazníka), proběhla ve velice pozitivním duchu a ke spokojenosti naší i účastníků. Děkujeme za profesionální práci a spolupráci s Centrem andragogiky plně doporučujeme.“

Ing. Tomáš Jirsa, starosta města Hluboká nad Vltavou

bublinka 6

Kurzy měkkých dovedností:

„Centrum andragogiky je jedním z dodavatelů Skupiny ČEZ v oblasti rozvoje měkkých dovedností. Disponuje kvalitním odborným zázemím a já oceňuji osobní a vysoce profesionální přístup při realizaci všech aktivit.“

PhDr. Milana Hrubá, ředitelka útvaru rozvoje LZ, ČEZ, a.s.

bublinka 6

Motivační a týmové vzdělávání:

„Se společností Centrum andragogiky spolupracujeme dlouhodobě v oblasti vzdělávání a organizace vícedenních motivačních setkání, zejména formou outdoorových a týmových aktivit pro vybranou skupinu VIP prodejců pojištění. Celková organizace a příprava těchto setkání probíhá na profesionální úrovni a oceňujeme zejména kreativitu, flexibilitu a odbornost pracovníků odpovídajících za organizaci setkání.“

Radomil Rambousek, vedoucí odboru controllingu a koordinace prodeje, UNIQA pojišťovna, a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program Global skills®:

„Centrum andragogiky pro nás zajišťuje školení vzdělávání mistrů a středních manažerů, a to v měkkých a tvrdých dovednostech i v oblasti průmyslového inženýrství. Realizované vzdělávání nám přineslo nárůst zlepšovatelských aktivit našich spolupracovníků, zvýšení úrovně firemní kultury a také ekonomický přínos – jen za letošní rok ve výši několika milionů korun.“

Ing. Jiří Myšák, personální ředitel, Veba, textilní závody, a.s.

bublinka 6

Vzdělávací program Global skills® a procesní vzdělávání:

„Z pohledu vedení společnosti musíme velmi pozitivně hodnotit konkrétní dopad manažerských školení do každodenní praxe. Podařilo se Vám, zejména u předáků a mistrů, podstatně zlepšit přístup našich zaměstnanců k plnění pracovních povinností, protože nyní lépe chápou souvislosti mezi jednotlivými procesy ve výrobním závodě. Školení vedlo ke zlepšení komunikace i metod řízení, což považujeme za jednu z hlavních příčin snížení fluktuace v posledních měsících, což pochopitelně zvyšuje produktivitu práce. Tím jste se nepřímo podíleli na zlepšení hospodářských výsledků naší organizace.“

Ing. Rudolf Pola, personální ředitel, Avon Automotive, a.s.