„Konkurovat cenou je nejrychlejší způsob, jak zničit sebe, svůj zisk i své podnikání.„ Marie Forleo

KONKURENCESCHOPNOST je pojem, pod nímž se obvykle intuitivně rozumí schopnost firmy úspěšně odolávat konkurenci se stejným nebo podobným zaměřením na domácím nebo zahraničním trhu.

Ale je to opravdu tak?

KONKURENCESCHOPNOST patří mezi slova, která se užívají velmi často, dalo by se říci až příliš často. Stal se z ní „sexy“ výraz, kterého je všude plno, ačkoliv málokdo přesně ví, co vůbec toto tajemné slůvko znamená. Znamená vůbec něco nebo je to jen nějaká chiméra, která se z času na čas

v ekonomii objeví? Pokud je to chiméra, proč se tolik užívá? Proč se konkurenceschopností zaklínají také renomovaní ekonomové?

Hledání odpovědí na tyto otázky nás vedli k tomu, že jsme si za téma roku zvolili právě KONKURENCESCHOPNOST. Tematicky tak navazujeme na předchozí roky, kdy jsme se intenzivně zabývali problematikou skrývající se za pojmy INOVACE, UDRŽITELNÝ ROZVOJ, SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST a řada dalších.

Chcete vědět, jaké aktivity jsme k aktuálnímu tématu připravili? Prohlédněte si program akcí 2015.

leták konkurenceschopnost

Program akcí konkurenceschopnost