Loajalita 2011
„Jestliže je etika základním kamenem každé vyspělé firemní kultury, pak vzájemná loajalita je tím nejúčinnějším pojivem.“
V rámci roku LOAJALITA 2011 nabízíme představitelům firem a organizací v České republice účelnou pomoc při řešení této vysoce aktuální problematiky. Dáváme jim nejen účinné nástroje a související poradenství, ale zároveň podporujeme lokalizační procesy v jednotlivých organizacích globální veřejnou kampaní.
Napříč laickou i odbornou veřejností iniciujeme firemní i společenskou diskusi, v rámci které se nebojíme nazývat věci pravými jmény a podporujeme jakoukoliv aktivitu a podněty na toto téma. Naším cílem je zlepšení mezilidských vztahů na profesní i soukromé úrovni prostřednictvím vzájemné loajality a dalších souvisejících etických principů.
Loajalitu popularizujeme nejen jako žádoucí lidskou vlastnost, ale i jako nezbytný prvek ve vzájemných vztazích mezi spolupracujícími lidmi nebo firmami, dodavateli a odběrateli, podnikateli a klienty či obchodními partnery, společníky, zaměstnanci a zaměstnavateli a v celé řadě dalších profesních i mezilidských vztahů.
Jednoduše prosazujeme a podporujeme jednání, které je ve shodě jak se závazným právem, tak i s normami všeobecné morálky.
Chcete vědět, jaké aktivity jsme na téma loajality připravili? Prohlédněte si program akcí 2011.