OTEVŘENÝ SEMINÁŘ
PŘIHLÁSIT SE
Proč jít na kurz?
Účastníci kurzu se seznámí s novodobými trendy v marketingu, které reagují na celospolečenské změny, postupující globalizaci a rozvoj technologií provázející přelom 20./21. století. Objasníme si pojmy gamifikace, virální marketig, holistický přístup atp. a nastíníme možnosti využití příslušných technik včetně doporučených metodik.
Cílem kurzu je získání rámcového přehledu o tématu a poskytnutí informací o možnostech, které poskytuje aktuální marketingová současnost tak, aby bylo možno tyto poznatky uplatnit v praxi při výběru vhodné marketingové strategie a taktiky. Znalosti jsou využitelné při manažerském rozhodování, při práci v obchodu, v marketingu.
Pro koho je kurz určen?
Kurz je vhodný pro manažery, obchodníky, pracovníky v marketingu a reklamě, tvůrce marketingových strategií.
Jaký je program kurzu?
- co přináší současnost…
- změny společenských podmínek → změny v marketingu
- historie, současnost a budoucnost – střety koncepcí
- nová filozofie marketingu jako koncepce managementu
- aplikace analytických metod, projekty a procesy
- volba cesty – analýza zákazníka a marketingové služby
- holistický pohled – podmínka porozumění a úspěšnosti
- rozvojové tendence a novodobé trend
- relační marketing, individualizace, sítě a vertikály
- technologie, operacionalizační potřeby a globalizace
- současné potřeby, možnosti, požadavky… a co z nich plyne
- novodobé metody, moderní prostředky (a co je dnes v módě
- jaké máme nástroje… (a občas problémy)
- holistický marketing a jeho součásti
- integrace, procesní techniky, kooperace, síťové struktury
- znalostní management, new 3P a jiné pomůcky
- marketingový projekt a jeho řízení
- Konkrétní náměty…
- web a sociální sítě
- virální přístupy
- věrnostní programy
- gamifikace
Lektor Centra andragogiky s.r.o.: Ing. Alan Halata
Pracuje jako projektový manažer, procesní analytik a kreativní realizátora v marketingu, reklamě, polygrafii a computer-artu. Zabývá se novými trendy v marketingu a on-line marketingu. Dlouhodobě se věnuje profesionální lektorské činnosti, při které se zaměřuje na systemizaci, optimalizaci procesů a řízení projektů (nejen) v uvedených oborech. Školí též marketing a ICT dovednosti (SW aplikace pro oblast projektů, analýz a počítačové grafiky) – efektivní podporu praktické činnosti rutinním užitím SW/HW nástrojů. Stěžejní devízou jeho kurzů a konzultací je důraz na realistické skloubení teorie s praxí a široký mezioborový přesah. Společným rysem jeho seminářů jsou názornost, srozumitelnost a přizpůsobivost konkrétním potřebám posluchačů.