Loading Events

« všechny akce

  • Tato akce již proběhla.

Škola personalistiky: Personální administrativa

1.5.2019 @ 08:00 - 31.5.2019 @ 17:00

| 13.200 bez DPH

Konkrétní termíny přizpůsobíme Vašim požadavkům. Napište nám ZDE a my se vám rádi ozveme.

MÁM ZÁJEM

Jaká je délka kurzu?

2×3 dny

Co je obsahem kurzu?

I. modul Firemní kultura a etiketa, Efektivní komunikace
• firemní kultura
• etiketa a etický kodex
• význam interní komunikace (komunikace s podřízenými, nadřízenými, kolegy)
• verbální a neverbální komunikace, pravidla efektivní komunikace, chyby v komunikaci
• komunikační styly – komunikační typologie
• asertivní jednání – trénink situací (test s neveřejným vyhodnocením)

II. modul Pracovně právní základy – smlouvy, zákoník práce
• povinnosti zaměstnavatele před vznikem pracovního poměru (příslib zaměstnání, seznamování se s bezpečnostními předpisy a povinnostmi, vyžadování údajů,
• pracovní smlouva a její podstatné náležitosti
• změny pracovního poměru
• postup před ukončením pracovního poměru
• skončení pracovního poměru, dohoda, vyšší odstupné, zákaz výpovědi,
• povinnosti při skončení pracovního poměru
• právní úprava dohod o pracovní činnosti a o provedení práce

III. modul Evidence zaměstnanců a správa dat
• povinnosti vyplývajících z právních předpisů vztahujících se k vykonávané práci- starý pojem „ pracovní kázeň“ včetně povinností BOZP dle zákoníku práce
• ochrana soukromí zaměstnanců, soukromá e-mailová pošta, kamerové systémy – návaznost na zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů
• osobní spis a jeho náležitosti, povinné registrace zaměstnanců
• zdravotní prohlídky
• komplexní dokumentace dat o zaměstnancích
• evidence vzdělávacích a rozvojových aktivit zaměstnanců
• bezpečnostní pravidla ukládaní a práce s daty zaměstnanců

IV. modul Praktický nácvik personální práce
• tvorba pracovně právních dokumentů – pracovní smlouva, platový výměr,
• zvládání emocí, nácvik zpětné vazby
• nácvik komunikace se zaměstnanci v personálních otázkách – ukončovací rozhovor

 

Lektor: Lenka Bláhová

HR je jejím celoživotním zaměřením, věnuje této problematice de facto celý svůj profesní život. Dlouhodobě působila v České pojišťovně na pozicích HR manažer a HR Business partner. Její zkušenosti zahrnují optimalizaci a transformaci HR procesů, hodnocení zaměstnanců, změny a motivace, firemní kulturu, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, byla garantem vzdělávacích a rozvojových programu pro manažery a pro experty firmy. Působila i v oblasti interní komunikace a její implementaci v rámci firmy. Podílela se na tvorbě kariérního plánování, kompetenčních modelů, tvorbě a realizaci AC a DC. Je odbornicí na analýzu personálních procesů a jejich inovací v praxi ve středních firmách.

Studijní obor zahrnuje prezenční výuku s nácvikem praktických dovedností v délce 6 dní a samostané e-learningové studium. Celé studium trvá cca měsíc. 

Účastník získává osvědčení o absolvování kurzu.

Podrobnosti

Zahájení:
1.5.2019 08:00
Ukončení:
31.5.2019 17:00
Cena:
13.200 bez DPH
Rubriky akcí:
, , , , ,

Pořadatel

CENTRUM ANDRAGOGIKY, S.R.O.
Telefon:
+420 773 695 306
Email:

Místo konání

Školicí centrum Cihelna
K Dolíkám 809/8b Hradec Králové, Královéhradecký kraj 503 11 Česká republika
+ Mapa Google

Pokud máte jakýkoli dotaz nebo konkrétní vzdělávací potřebu, jejíž téma jste zde nenašli, neváhejte nás kontaktovat.

Storno podmínky:

Registrací souhlasíte s následujícími storno poplatky: při odhlášení účastníka 1 – 5 dnů předem účtujeme storno poplatek  100% z ceny příslušné otevřené akce, v případě neodhlášení účtujeme taktéž celou cenu.