Konkrétní termíny přizpůsobíme Vašim požadavkům. Napište nám ZDE a my se vám rádi ozveme.
Jaká je délka kurzu?
2×3 dny
Co je obsahem kurzu?
1. modul: Firemní a personální strategie a vzdělávání zaměstnanců (24 hodin přímé výuky)
- firemní strategie a plánování lidských zdrojů, Identifikace personálních potřeb
- personální plány, Personální audit (výhody-nevýhody)
- identifikace a analýza vzdělávacích potřeb
- základní metody a formy vzdělávání dospělých a vzdělávacích aktivit
- kolbův cyklus učení dospělých
- e-learning jako forma vzdělávání zaměstnanců
- outdoorové vzdělávací programy
- situace na trhu dalšího profesního vzdělávání (výběrová řízení)
- tvorba kompetenčních modelů a job desriptions v praxi
- realizace hodnotícího rozhovoru
- vytvoření vzdělávacího programu dle zadání, vyhodnocení efektivity vzdělávací aktivity
2. modul: Efektivita vzdělávacích aktivit v učící se organizaci a řízení kariéry a rozvoj zaměstnanců
(24 hodin přímé výuky)
- realizace vzdělávání a zpětná vazba vzdělávacích akcí
- vyhodnocení efektivity vzdělávání, přenos poznatků do praxe
- hardskills x softskills jejich využití
- systém hodnocení zaměstnanců
- řízení a plánování kariéry zaměstnanců v návaznosti na výsledky hodnocení
- vůdcovství – Leadership
- talent management a klíčoví lidé a jejich rozvoj
- učící se organizace, sdílení znalostí
- výchova a vzdělávání interních lektorů
- vymezení pojetí základních pojmů – evaluace, hodnocení, účinnost, efektivita
- modely hodnocení vzdělávání
- nejznámější modely hodnocení ve vzdělávání (Kirkpatrick, Hamblin, CIRO..)
Lektor: Lenka Bláhová
HR je jejím celoživotním zaměřením, věnuje této problematice de facto celý svůj profesní život. Dlouhodobě působila v České pojišťovně na pozicích HR manažer a HR Business partner. Její zkušenosti zahrnují optimalizaci a transformaci HR procesů, hodnocení zaměstnanců, změny a motivace, firemní kulturu, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, byla garantem vzdělávacích a rozvojových programu pro manažery a pro experty firmy. Působila i v oblasti interní komunikace a její implementaci v rámci firmy. Podílela se na tvorbě kariérního plánování, kompetenčních modelů, tvorbě a realizaci AC a DC. Je odbornicí na analýzu personálních procesů a jejich inovací v praxi ve středních firmách.