NEI LIDI

 

JAK ZVÝŠIT MÍRU SPOLUPRÁCE MEZI ZAMĚSTNANCI?

  • zvyšování využití znalostí jednotlivých zaměstnanců
  • zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců
  • zvýšení efektivity práce
  • zlepšení vzájemné komunikace
  • společné řešení problémů, nalezení nápravných a preventivních opatření

CÍL MODULU:    

  • spojením vedoucích a zaměstnanců vytvořit půdu pro lepší porozumění potřeb vedení na straně jedné a zaměstnanců na straně druhé,
  • naučit se techniky týmového a techniky společného řešení kořenových příčin problémů včetně nalezení nápravných a preventivních opatření.

PŘÍNOS:   

  • zvýšení využití znalostí jednotlivých pracovníků, zvýšení jejich odpovědnosti za odváděnou práci,
  • zlepšení komunikace, efektivnější reakce při řešení problémů,
  • zvýšení spokojenosti a loajality u zaměstnanců,
  • vyšší efektivita práce,
  • běžnou praxí ve společnosti je absence dobré spolupráce u zaměstnanců mezi sebou a také mezi útvary. Také vztah podřízený – vedoucí mnohdy nevytváří prostor pro další zlepšování. Způsob komunikace v tomto vztahovém trojúhelníku, jako například předávání úkolů, analýzy příčin problémů, najdou efektivní formy společného rozhodování.