JAK ZVÝŠIT MÍRU SPOLUPRÁCE MEZI ZAMĚSTNANCI?
- zvyšování využití znalostí jednotlivých zaměstnanců
- zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců
- zvýšení efektivity práce
- zlepšení vzájemné komunikace
- společné řešení problémů, nalezení nápravných a preventivních opatření
CÍL MODULU:
- spojením vedoucích a zaměstnanců vytvořit půdu pro lepší porozumění potřeb vedení na straně jedné a zaměstnanců na straně druhé,
- naučit se techniky týmového a techniky společného řešení kořenových příčin problémů včetně nalezení nápravných a preventivních opatření.
PŘÍNOS:
- zvýšení využití znalostí jednotlivých pracovníků, zvýšení jejich odpovědnosti za odváděnou práci,
- zlepšení komunikace, efektivnější reakce při řešení problémů,
- zvýšení spokojenosti a loajality u zaměstnanců,
- vyšší efektivita práce,
- běžnou praxí ve společnosti je absence dobré spolupráce u zaměstnanců mezi sebou a také mezi útvary. Také vztah podřízený – vedoucí mnohdy nevytváří prostor pro další zlepšování. Způsob komunikace v tomto vztahovém trojúhelníku, jako například předávání úkolů, analýzy příčin problémů, najdou efektivní formy společného rozhodování.