NEI ŠÉF

 

JAK BÝT DOBRÝM ŠÉFEM?

  • budování týmů, delegování úkolů a jejich kontrola
  • podporování rozvoje zaměstnanců
  • efektivní hodnocení lidí
  • základní funkce manažera (řízení, vedení, plánování)
  • kontrola a komunikace (v podmínkách neustálého zlepšování)

CÍL MODULU:   

  • jak vybudovat týmy pracovníků, jak tvořit meziútvarové týmy, jak zadávat úkoly, kontrolovat a podporovat jejich plnění,
  • jak delegovat úkoly na jednotlivce a týmy, jak postupně odbourávat míru kontroly,
  • zajistit transparentní komunikaci v týmech i mezi týmy. Horizontálně i vertikálně. Dohodnout pravidla efektivní komunikace,
  • umět dobře zaškolit nové pracovníky(rychle a efektivně),
  • nastavit techniky pro efektivní rozhovory se svými pracovníky a sjednotit techniky vedení porad.

PŘÍNOS:    

  • zvýšení využití znalostí jednotlivých pracovníků, zvýšení jejich odpovědnosti za odváděnou práci,
  • výsledkem bude práce ve větší kvalitě, svědomitosti, odpovědnosti nejen vůči šéfovi, ale i vůči kolegům,
  • zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců,
  • současné snížení množství operativní práce pro vedoucí pracovníky, tak, aby uspořený čas mohli věnovat snaze o soustavné zlepšování v podniku,
  • „Lidé vezmou věci za své, když na ně sami přijdou“. To je nejúčinnější metoda pro to, aby změna byla podporována lidmi.