JAK BÝT DOBRÝM ŠÉFEM?
- budování týmů, delegování úkolů a jejich kontrola
- podporování rozvoje zaměstnanců
- efektivní hodnocení lidí
- základní funkce manažera (řízení, vedení, plánování)
- kontrola a komunikace (v podmínkách neustálého zlepšování)
CÍL MODULU:
- jak vybudovat týmy pracovníků, jak tvořit meziútvarové týmy, jak zadávat úkoly, kontrolovat a podporovat jejich plnění,
- jak delegovat úkoly na jednotlivce a týmy, jak postupně odbourávat míru kontroly,
- zajistit transparentní komunikaci v týmech i mezi týmy. Horizontálně i vertikálně. Dohodnout pravidla efektivní komunikace,
- umět dobře zaškolit nové pracovníky(rychle a efektivně),
- nastavit techniky pro efektivní rozhovory se svými pracovníky a sjednotit techniky vedení porad.
PŘÍNOS:
- zvýšení využití znalostí jednotlivých pracovníků, zvýšení jejich odpovědnosti za odváděnou práci,
- výsledkem bude práce ve větší kvalitě, svědomitosti, odpovědnosti nejen vůči šéfovi, ale i vůči kolegům,
- zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců,
- současné snížení množství operativní práce pro vedoucí pracovníky, tak, aby uspořený čas mohli věnovat snaze o soustavné zlepšování v podniku,
- „Lidé vezmou věci za své, když na ně sami přijdou“. To je nejúčinnější metoda pro to, aby změna byla podporována lidmi.