Tématem roku 2020 se stala DIGITALIZACE FIREM.

Loňským tématem roku byla „změna“. Změna související s moderními technologiemi, s digitalizací a robotizací průmyslu a s novou mladou generací, která postupně převládá na pracovním trhu.

Budoucnost digitalizace firem je již dlouho zmiňovaným tématem odborníků a ekonomických magazínů, které upozorňují, že se nevyhnutelně změní celá odvětví.

V dnešním světě se téměř ani my neobejdeme bez moderních technologií – bez bezkontaktních plateb, mobilních telefonů a emailů. Digitální komunikace se stala naší každodenností, a to platí také pro firmy. Nejde jen o digitalizaci a robotizaci průmyslových odvětví, ale jde především také o digitální marketing, online komunikaci se zákazníky, prodeje na internetu a digitální vzdělávání. Online vzdělávání je pro řadu lidí i firem nové. Ovšem pokud chceme ve stále zrychlujícím se světě držet krok s dobou a růst ve svém oboru, je nutné se vzdělávat a zvyšovat svou kvalifikaci. A právě online vzdělávání je skvělým nástrojem, jak toho dosáhnout.

Zavádění a využívání digitálních technologií otevírá novou cestu. Buďme na ni připraveni!